keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Ennakko käsitys: Mistä tulee myymälän vaikutelma (2.1.)



Mihin seikkoihin kiinnität huomiota kun menet kauppaan tai liikkeeseen ensimmäisen kerran? Millainen liike antaa hyvän vaikutelman?
-Että liike on siisti ja tavarat hyvin hyllyssä omilla paikoillaan

Mihin kiinnität myyjissä tai henkilökunnassa huomiota, kun menet asioimaan uuteen paikkaan?
-Että he tervehtivät heti ja kysyyvät kuinka voi auttaa

Mitä mieltä olet henkilökunnan yhtenäisestä pukeutumisesta?
-Henkilökunnalla olisi tyylikästä jos kaikilla olisi samanlainen puku päällä että heidät myös tunnistaisi helpommin henkilökunnaksi

Mitkä asiat vaikuttavat myymälän ilmeeseen?
-Siisteys,hyllyt järjestyksessä, tarpeeksi valoisa ja avara

Mitkä seikat tai elementit ovat erityisen vaikuttavia ja tärkeitä sinusta?
-Että myymälä on siisti ja tavarat löytyvät helposti paikoiltaan

Millaiset asiat luovat myymälässä tunnelmaa?
-siisteys,henkilökunta, valoisuus,väritys

Millaiset ovat hyvät kalusteet (millaisia ominaisuuksia niillä on)?
-Että kalusteita on helppo siirtää tai purkaa tai tehdä muutoksia niihin

Millaiset ovat hyvät hintamerkinnät ja minne ne tulisi sijoittaa?
-Selkeästi tuotteiden kohalla ja että hinnasta saa hyvin selvää

Millaiset on hyvät opaskyltit minne ne tulisi sijoittaa?
-Hyllykäytävän yläpuolelle ja niissä ilmoitetaan isosti mitä osastolta löytyy

Millainen on hyvä mainonta myymälän sisäpuolella?
-Ilmoitetaan tarjoukset ja muu mainonta selvästi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti