tiistai 20. lokakuuta 2015

markkinointiprojekti


 Rengasliike


Mikä on markkinoinnin tavoite?

Tavoite on myydä naiskuskeilla turvallisuutta ajoon,jotta säästyisivät kolareilta ja muilta vaaratilanteilta, jotka johtuvat huono kuntoisista renkaista.


Keitä asiakkaasi ovat?

Naiset 20-30v

Kuinka saavutat asettamasi tavoitteet?  


heille täytyy markkinoida hyvät renkaat joiden valinnassa auttaa rengasliikkeet.  Renkaat on halpa henkivakuutus sillä ne voi pelastaa hengen. Renkaista on tehtävä naiselliset eli niihin pitää saada pinkkiä väriä ja muuta naisellista koristetta, kuten timantilliset tulpanhatut. ja lähes kaikki renkaat ovat mustat.

Mitä markkinointi keinoja käytät?

-Heitä tavoittaisi hyvin Facebookin kautta kuten jonkinlainen arvonta kuten tykkää ja jaa niin voitat. Joten sillä saisi sinne jo  paljon katsojia
-Instagram on myös hyvin suosittu 20-30v naisten keskuudessa
-Televisiossa naisten seuraamia kanavia voisivat olla LIV ja AVA
-Radiosta kuten NRJ:ltä, Voice.

Kuinka tuotteesi/palvelusi asemoituu markkinoille?

Yritys on siitä muita parempi että siellä on erikoispalvelu naisille mitä ei muualla ole samanlaista. Eli yrityksestä pitäisi ekana tulla mieleen hyvä asiakaspalvelu erityisesti nuorille naiskuskeille. Tämä on siis ainutlaatuinen rengasliike joten toisin sanoen maailmanhuippua. Sisustus on valoisa ja värikäs, peilejä ja fiilis musiikkia.

Millainen on tuotteesi/palvelusi identiteetti?
 -Kestävät, häikäisevät, ainutlaatuiset


 





 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti