keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Mainoksen kohdentaminen

1)  Google osaa kertoa selkeästi ja suoraan mainostuksesta.
Google tarjoaa mainoksia heti hakukenttä kohdassa.

 Facebook ei kerro mainonnasta.
 Facebook on tarkempi mitä mainostaa ja kelle

2) Mainostaessa täytyy kokeilla erilaisuutta monella tapaa.
 Mainokset täytyy osata kohdentaa oikealle asiaskasryhmälle.
Kuten omassa mainonnassa täytyisi saada naisten huomio.

3) Linkkistä täytyy saada selvyys mitä siinä mainostetaan sillä jos siinä on vain epämääräisiä kirjaimia ja numeroita en itse painaisi siitä. Siitä pitää saada selvä kelle linkki on tarkoitettu. Todella hyvä linkki on joissa näkyy kuva mitä siellä on kuten auton myynti-ilmoituksista näkee sen pääkuvan aina.

4) Sillä tarkoitetaan että sivun ja mainoksen pitää olla samoja visuaalisia elementtejä. Heidän täytyisi käyttää samaa tyyliä mainoksissa ja kaikissa jotta siitä tunnistaisi jo mainoksen ja olisi tyylikkäämmän näköinen sillä jos on paljon erifontteja yms tulee todella sekavan näköinen.

5) Kohderyhmä on aivan liian suuri ja tulee sellaisia ihmisiä sivuille jotka ei ole vältämättä ollenkaan kiinostuneita 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti